Diiskuneiti

BRIGHT AND SHINE: ONNEA VAIKUTTAJAMEDIA VIISI VUOTTA!

Juhlittiin marraskuun puolessa välissä Vaikuttajamedian 5-vuotis synttäreitä ja VAMA Networkin pikkujouluja Tekniskan tiloissa Helsingin keskustassa. Lähdin aamupäivällä junalla kohti Helsinkiä ja Purkkisirkuksen Sonja oli minua asemalla vastassa. Mentiin heti syömään Teerenpeliin ja juotiin glögilonkerot – siis nam!

Otin kanasalaatin sekä ranskalaiset, että varmasti jaksaa yöhön asti vipeltää 😀

Varattiin molemmat omat hotellihuoneet Sokos Hotel Presidentistä ja syömisen jälkeen kirjauduttiin sisään ja pötköteltiin hetki omissa huoneissamme. Mulla oli niin söötti huone, ihan juuri mun näköinen. Huone oli kaikin puolin oikein mahtava, mutta seinästä irtosi joku puupölkky mikä kaatui mun päälle 😀

Menin Sonjan huoneeseen meikkailemaan, koska hänellä oli kaikki ihania glitter-luomivärejä. Kuunteltiin musiikkia ja juotiin vähän kuplivaa ja fiilisteltiin. Sonja on aina niin parasta seuraa. Me saadaan aina kauheita naurukohtauksia ja räkätetään ihan vatsat kipeinä. Sonja rääkyi niin paljon sitä, kun näytin kuvaa, että mun päälle putosi hotellin seinästä joku puupölkky 😀

Käveltiin juhlapaikalle ja Tekniskan tilat olivat kyllä oikein oiva paikka juhlien järjestämiselle. Juhlien teemana oli bright & shine ja kaikki olivat pukeutuneet säihkyviin pikkujouluasuihin. Itselläni oli päällä ihan perus New Yorkerista ostettu paljettimekko sekä tietenkin poron sarvet olivat päässä koko illan.

Juhlapaikalla oli Remingtonin edustaja tekemässä pikakampauksia ja hän teki minulle ihanat kiharat  Oli ihana taas nähdä blogituttuja ja kilistellä kuplivalla. Söimme Helsingin Rautatieasemalle juuri avanneen ravintolan, RAITO Sushin susheja sekä Tekniskan oman keittiön Veggie Quiche -kasvispiirakkaa.

Eve Hotti oli esiintymässä meille ja siis voi vitsi kuinka upea ääni hänellä oli. Ihan meni iho kananlihalle hänen lauluistaan. Illan hitti oli ehdottomasti myös Photobooth.fi kuvausseinä, jonka edessä tuli otettua kymmeniä kuvia ja videoita.

Lähdimme vielä jatkoille Maxineen, jossa tanssittiin ihan hulluna ja oli kyllä niin kivaa! Käppäiltiin Sonjan kanssa samaa matkaa hotellille ja mäkkärin kautta tottakai. Aamulla käytiin vielä yhdessä aamupalalla ja Sonja lähti kotia kohti. Presidentissä oli oikein kiva gluteeniton valikoima ja sieltä löytyi hyvää syötävää.

Mulla oli huoneen luovutus vasta kahdelta niin sain vielä aamiaisen jälkeen kelliä sängyssä ihan rauhassa. Nappasin junamatkalle mukaan smoothien ja patongin, mutta en saanut niitä tuhottua, kun nukahdin kesken matkan – vissiin oli rankka reissu 😀

Kiitos ihanasta illasta Vaikuttajamedialle, blogikollegoille ja kaikille yhteistyökumppaneille 🙂